Mostafa Azimzadeh

دراین وبلاگ میتوانید بازی های ساخته شده توسط بنده را مشاهده کنید

Mostafa Azimzadeh

دراین وبلاگ میتوانید بازی های ساخته شده توسط بنده را مشاهده کنید

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

راهنما

دوشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۱۲ ب.ظ

درود دوستان

با تشکر از تمام دوستانی که از بازی حمایت و بازی رو بصورت قانونی خریداری کردند.

اکثر دوستان در مورد پیدا کردن ایتم ها و مکانشون پیام میدن ! اگر به منوی بازی دقت کنید راهنمای بازی در قسمت بالا سمت راست موجوده و میتونید ازش استفاده کنید ولی پیشنهاد میشه که بدون استفاده از راهنما بازی رو به اتمام برسونید .

قسمت دوم بازی هم در حال ساخته و بزودی اطلاعاتی رو ازش منتشر میکنم .

اگر سوالی هم در مورد بازی داشتید بصورت خصوصی پیام ندید چونکه امکان پاسخگویی نیست. یا میتونید از طریق اینستاگرام سوالتون رو بپرسید.

ادرس اینستاگرام:marlikgames

موفق باشید.

  • mostafa azimzadeh

نظرات (۵)

رمز کارت رو احتمالا اون جنازه تو ذهنش ثبت کرده که هیچکدوم از عددای روی کارت رمزش نیست !!!!

پاسخ:
برای رمز پشت نوار کاست رو چک کن .
در بازی های معمایی باید تمام ایتم هارو بررسی کنید !

سلام من نمیدونم باتری کجا بود لطفا کمک کنید

سلام من اولش گیر کردم چون منو میکشن

با تشکر از بازی فوق العاده تون.

چند وقتی بود که به دنبال بازی های سبک ترس و بقا میگشتم. 

با سلام وقت بخیر ببخشی من تو کشو کارت و برداشتم در روهم  با رمز باز کردم منتها وقتی‌ که مرده دنبالم میاد در بعدی هرکاری میکنم باز نمیشه لطفا راهنمایی کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی